1. Home
  2. Over ons
  3. Mensen en projecten
  4. Private Banking - Peter Huiskamp

Peter Huiskamp - Denken als onze klanten

Ik ben ooit begonnen als adviseur bij KPMG en heb bij BinckBank als business controller gewerkt. Daarna was het voor mij de hoogste tijd om over te stappen van de backoffice naar de frontoffice. Ik wilde graag meer projecten doen waarin ik direct met klanten te maken kreeg. En dus startte ik in 2015 bij Van Lanschot Kempen, om mee te werken aan het lopende digitaliseringsprogramma. Het is mijn taak om van buiten naar binnen te denken. Wat verwacht ik als klant van een wealth manager met een omni-channelbenadering? Kijk ik drie jaar terug, dan hebben we nu een schat aan digitale mogelijkheden in vergelijking met toen. 2018 was een succesvol jaar: voor onze klanten hebben we onze Beleggen App steeds verder verbeterd, een nieuwe versie van Mijn Van Lanschot (online portal) ingericht en Vermogenshorizon geïntroduceerd. Daarnaast hebben we de Compass-app voor onze private bankers ontwikkeld en het Messaging Center voor onze beleggingsadviseurs. In 2019 integreren we onze aanpak nog verder en tillen we onze digitale dienstverlening naar het volgende niveau. 

Wij willen uitgroeien tot dé standaard in de Benelux voor omni-channel wealth management. En dus ontwikkelen we tools waarmee we onze klanten en private bankers verrassen. Met geweldige toepassingen die je bij de concurrentie niet vindt. Dat draagt bij aan de langetermijnwaarde die Van Lanschot Kempen haar klanten biedt. Een tevreden klant is een klant die blijft. Onze digitale tools en de menselijke maat versterken elkaar. En onze (klant)relaties worden er nog beter van. 

Wat ik doe als ik niet eet, slaap of in data ondergedompeld ben? Ik ben een fanatiek wielrenner en mountainbiker!