1. Home
  2. Stages
  3. Meewerkstage Procesoptimalisatie bij de afdeling Business Improvement
Business Services

Meewerkstage Procesoptimalisatie bij de afdeling Business Improvement

  • Den Bosch
  • 32 - 40 uur
  • Bachelor
  • Analytisch denken
  • Creativiteit
  • Expertise

Creëer je eigen toekomst

Zoek je een stage waar je volop kan leren, met een enthousiast team kan samenwerken en waar je alle mogelijkheden krijgt om de processen van een bank te leren kennen? Als je bij ons stage loopt
dan werk je echt mee en zien we je als een volwaardige collega. Je doet mee aan training- en awareness sessies, free digital learning en natuurlijk alle borrels en uitjes. En als het goed gaat, maak je kans om tijdelijk of vast te kunnen blijven werken, tijdens of na je studie. Je stage onderzoek verricht je rondom de processen waarin je werkzaam bent. Voor de afdeling Business Improvement binnen de afdeling Client Administration & Monitoring zijn wij op zoek naar een stagiaire die het interessant vindt om te werken aan procesverbeteringen. Dit kan vanuit allerlei invalshoeken zijn: verdere automatisering en digitalisering, verbetering van data
stromen, betere processen en afstemming, etc. Als jij aantoonbaar affiniteit hebt met deze aspecten kan je bij ons echt aan de slag. Je stage wordt een meewerkstage met de mogelijkheid om je stage
onderzoek te doen op het gebied waar je stage loopt. De afdeling Client Administration & Monitoring is de centrale mid-office van Private Banking en daarmee het verlengstuk van de commerciële afdelingen. De afdeling is verantwoordelijk voor o.a. het openen en wijzigen van relaties, het opmaken van contracten en alle andere bijbehorende administratieve werkzaamheden. Client Administration & Monitoring bestaat momenteel uit ongeveer 100 medewerkers en is volop in beweging om in te kunnen blijven spelen op de ontwikkelingen binnen en buiten de bank. Daarom zijn wij opzoek naar een stagiair die met een frisse blik naar onze afdeling en processen gaat kijken. Je zet je vaardigheden in om te inspireren, overtuigen en ondersteunen bij de innovatie binnen Van
Lanschot Kempen. Als stagiaire werk je nauw samen met de medewerkers en ook met de Van Lanschot kantoren in het land. Je stelt de klant altijd centraal, het verbeteren van de klanttevredenheid is dé uitdaging. Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:


• Verrichten van werkzaamheden op twee of meerdere gebieden gerelateerd aan: betalen,
kredieten, beleggen, sparen, overlijden, minder/meerderjarigen, online bankieren, opheffen
relaties, projecten of datakwaliteit;
• Samen met het team Business Improvement werken aan procesoptimalisaties.
• Opstellen van brieven en overeenkomsten voor onze klanten;
• Invoeren en controleren van klantdata en diverse banksystemen;
• Proactief meedenken over verbeteringen, ook buiten de grenzen van je eigen
werkzaamheden.

Jouw talenten

Groots denken, klein beginnen. Zo kun je bij Van Lanschot Kempen impact maken. Op onze klanten en de maatschappij. En die wil om impact te maken, dat zit in je. Zie je nieuwe kansen in de markt?
Neem het initiatief! Om deze rol goed te kunnen vervullen heb je een klantgerichte instelling en weet je deze mentaliteit ook binnen het team goed te borgen. En dat je dan nog niet zo veel ervaring hebt, dat vinden wij niet erg. Want jouw drive om te willen leren en het uiterste uit jezelf te halen maakt dit meer dan goed.
Ook heb je:


• Je volgt een opleiding op hbo-niveau en zoekt een leuke en leerzame stageplaats voor
minimaal 20 weken op basis van minimaal 32 uur per week;
• Affiniteit met processen, scrum, automatisering, digitalisering en/of data.
• Je bent cliëntgericht;
• Je werkt georganiseerd en accuraat;
• Je bent communicatief sterk;
• Je bent flexibel en stressbestendig;
• Je bent ondernemend en pro-actief.

Zijn wie je bent

Van Lanschot Kempen is gespecialiseerd in de toekomst. Al sinds 1737. Vandaag, zo’n 300 jaar later, gaat ons verhaal – over het oudste onafhankelijke financiële instituut van Nederland – verder. Met labels als Van Lanschot (Private Banking), Evi (online beleggen) en Kempen (Merchant Bank & Asset Manager), vertalen we onze historie naar de wereld van nu. Dit doen we met zo’n 1.700 collega’s, verdeeld over de 3 labels en de holding. Bij elkaar opgeteld werken we dus al bijna 3 eeuwen met grote toewijding en financieel vakmanschap aan de vooruitgang van onze klanten.


Van Lanschot:
Bij Van Lanschot staat persoonlijke aandacht al sinds 1737 voorop. We zijn een private bank die de mens centraal stelt en feilloos aanvoelt wat de klant nu écht nodig heeft. Dit doen we met de ruim 700 (financiële) professionals die met hun specialistische kennis en toewijding dagelijks waarde toevoegen voor onze klanten.
Zo kunnen we niet alleen met trots terugkijken op onze rijke geschiedenis, maar kijken we ook alvast vol trots naar de toekomst.
Om duurzaam en toekomstgericht te werken, zijn inclusie en diversiteit onmisbaar. Een divers personeelsbestand heeft een belangrijke functie bij innovatie, wendbaarheid en weerbaarheid van de organisatie. Het is onze ambitie om de nieuwe instroom bij iedere afdeling meer divers te laten zijn dan de uitstroom. Als iemand vertrekt, wordt er gezocht naar een nieuwe collega die een aanvulling is op het betreffende team. Dat kan gaan over sekse, maar ook over leeftijd, nationaliteit, achtergrond, etc.

Turning your talent into value

Binnen van Lanschot Kempen vinden we je ontwikkeling belangrijk. We bieden volop mogelijkheden om je te ontwikkelen op zowel vakinhoudelijk als op persoonlijk gebied. Daarnaast moedigen we je
aan om daadwerkelijk verschil te maken, zie je kansen voor jezelf of voor ons. Dan krijg je de ruimte om dit verder te ontdekken.


• Een fijne stagevergoeding;
• Een betrokken stagebegeleider en stage coördinator;
• Toegang tot ons digitale leerplatform en de mogelijkheid tot het volgen van cursussen en
trainingen;
• Een groot netwerk van mede-stagiairs en young professionals.
• Een stageplek waar je écht waarde kunt toevoegen.
• Waardevolle feedback en heel veel leermomenten.

Toon je interesse!

Neem dan contact met ons op. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Jordi Guzman (afdeling Client Administration & Monitoring) via j.guzman@vanlanschot.com.

Unlock your full potential

Laten we praten!

Ben je enthousiast om deze uitdaging met ons aan te gaan? Neem contact met ons op.

Waarom vragen we deze informatie? Omdat we denken dat het in toenemende mate belangrijker wordt om ervoor te zorgen dat we een divers personeelsbestand in dienst hebben wat een afspiegeling van de samenleving is. Om de effectiviteit van onze werving te meten, willen we ook inzicht krijgen in het geslacht van sollicitanten die we aantrekken om te solliciteren bij Van Lanschot Kempen.
Upload via Dropbox
Upload via Dropbox
Heeft een van onze medewerkers u aangedragen? Laat hier hun Van Lanschot Kempen e-mailadres achter zodat we contact met ze op kunnen nemen.
Vul de verplichte velden in
Deze site is beschermd met reCAPTCHA, de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.